Zamówienie Nr OA.272.102.2022 z dnia 2022-12-01 - Zapytanie ofertowe w częściach. Część I: Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 3 mobilnych pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem, część II: Zakup i dostawa elektrycznego krzesła ewakuacyjnego wraz z instruktażem obsługi
Tytuł | Zapytanie ofertowe w częściach. Część I: Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 3 mobilnych pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem, część II: Zakup i dostawa elektrycznego krzesła ewakuacyjnego wraz z instruktażem obsługi |
---|---|
Numer | OA.272.102.2022 |
Data wydania | 2022-12-01 |
Termin składania uwag do oferty | 2022-12-09 |
Znak: OA.272.102.2022
Hajnówka, 01.12.2022
Zapytanie ofertowe w częściach
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Część I: Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 3 mobilnych pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem
Część II: Zakup i dostawa elektrycznego krzesła ewakuacyjnego wraz z instruktażem obsługi
Zakup realizowany w ramach przedsięwzięcia grantowego: Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce i Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Hajnówce – jednostkach organizacyjnych Powiatu Hajnowskiego, z projektu PFRON „Dostępny samorząd – granty”, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020,
Opis i warunki udziału w postępowaniu w załączeniu:
Część I: Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 3 mobilnych pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem
- Obszar działania: zasięg działania pętli - co najmniej 1 metr od urządzenia
- Podstawowe zasilanie elektryczne: zewnętrzny zasilacz sieciowy 230-240V
- akumulator wewnętrzny litowo-polimerowy lub litowo - jonowy, który zapewni czas działania bez ładowania przynajmniej 7 godzin ciągłej pracy oraz sprzętem umożliwiającym naładowanie w czasie nie dłuższym niż 4 h.
- pełna mobilność z opcją przytwierdzenia w konkretne miejsce.
- Gwarancja 24 miesiące
- Pętla powinna posiadać:
- wbudowany mikrofon
- co najmniej 2 wejścia typu "Jack" (1x zewnętrzny mikrofon, 1x zewnętrzne źródło audio),
- wyjście słuchawkowe
- regulację tonów
- regulację głośności
- instrukcję obsługi w języku polskim
- naklejki z oznaczeniem pętli indukcyjnej
- wskaźniki LED:
- wizualny (diodowy) wskaźnik poziomu baterii
- wskaźnik LED Power On / Off,
Dostarczone pętle powinny spełniać normy CE, produkty powinny być zgodne z dyrektywą EN60118-4.
Część II: Zakup i dostawa elektrycznego krzesła ewakuacyjnego wraz z instruktażem obsługi
Zamówienie obejmuje:
- zakup i dostawę 1 krzesła ewakuacyjnego elektrycznego do siedziby Zamawiającego
- udzielenie instruktażu obsługi krzesła w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
Opis przedmiotu zamówienia:
Przez krzesło ewakuacyjne rozumie się: sprzęt, który służy do transportu po schodach i korytarzami osób niezdolnych do samodzielnego poruszania się, w szczególności, gdy konieczne jest wyniesienie osoby z niepełnosprawnością/ze szczególnymi potrzebami podczas ewakuacji budynku. Krzesło ewakuacyjne, o które chodzi:
- jest proste w obsłudze,
- może być obsługiwane przez jedną osobę,
- umożliwia ewakuację osoby po schodach w górę i w dół,
- posiada maksymalny udźwig przynajmniej do 130 kg,
- jest składane,
- jest opatrzone znakiem CE,
- posiada:
- dedykowane krzesełko, na którym osoba niepełnosprawna ruchowo przy pomocy jednej osoby pokonuje schody.
- podgłówek,
- pasy z regulacją długości, mocujące osobę do krzesła,
- funkcję blokady tylnych kół
- uchwyty o regulowanej długości, umożliwiające przenoszenie osób ze szczególnymi potrzebami, z ograniczonymi funkcjami ruchu przez jedną osobę przy małym nakładzie siły,
- wbudowany napęd,
- wbudowaną baterię/ akumulator, ładowany z gniazdka elektrycznego,
- możliwość korzystania z krzesła po wyjęciu/rozładowaniu baterii,
- niepalny pokrowiec na krzesło ewakuacyjne,
- instrukcję użytkowania krzesła ewakuacyjnego w języku polskim,
- gwarancję na wszystkie elementy krzesła.
Krzesło powinno być dostarczone wraz z pokrowcem oraz fotoluminescencyjnym piktogramem służącym za oznaczenie ścienne wózka/krzesła ewakuacyjnego.
- Elementy dodatkowe, jak np. mocowania, części elektryczne itp. stanowią integralną część poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w rozumieniu niniejszego zamówienia, a ich koszt oraz koszt montażu należy wliczyć do ceny przedmiotu.
- Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia:
- muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych,
- muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, spełniać wszystkie wymagane parametry techniczne i użytkowe,
- muszą być dopuszczone do obrotu handlowego na obszarze Polski zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi,
- muszą posiadać deklarację zgodności CE/znak CE
2. Warunki zamówienia:
2.1.)Termin realizacji zamówienia 14 dni od dnia odpisania umowy
2.2) Okres gwarancji : dla dostaw w ramach Części I/ Części II: 24 miesiące
2.3) Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na:
NABYWCA: Powiat Hajnowski
ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
NIP: 6030017563
ODBIORCA Starostwo Powiatowe w Hajnówce
Ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP: 5431825742
- Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
Kryterium/ waga: cena – 100%
- W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 47 68 e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl
5.Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE w częściach
5.1.) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres redakcja@powiat.hajnowka.pl, w terminie do dnia 09.12.2022 do godz. 10.00.
opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na ……………………………………………………..”
5.2.) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
5.3.) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5.4.) Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
6) Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :
6.1. Wypełniony „Formularz oferty”
6.2. Parafowany wzór umowy
7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni.
8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
10) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Sporz. Katarzyna Miszczuk
(podpis i pieczątka pracownika)
Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko
(podpis Starosty lub osoby upoważnionej)
Metryka strony