Zamówienie Nr OA.272.102.2022 z dnia 2022-12-01 - Zapytanie ofertowe w częściach. Część I: Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 3 mobilnych pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem, część II: Zakup i dostawa elektrycznego krzesła ewakuacyjnego wraz z instruktażem obsługi

Tytuł Zapytanie ofertowe w częściach. Część I: Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 3 mobilnych pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem, część II: Zakup i dostawa elektrycznego krzesła ewakuacyjnego wraz z instruktażem obsługi
Numer OA.272.102.2022
Data wydania 2022-12-01
Termin składania uwag do oferty 2022-12-09

logotypy projektu "Dostępny samorząd - granty". Fundusze Europejskie Wiedza Edukacja Rozwój, Flaga Rzeczpospolitej Polskiej oraz Flaga Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Spójności

Znak: OA.272.102.2022

Hajnówka, 01.12.2022

Zapytanie ofertowe w częściach

 Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:

1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

Część I: Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 3 mobilnych pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem

Część II: Zakup i dostawa elektrycznego krzesła ewakuacyjnego wraz z instruktażem obsługi

Zakup realizowany w ramach przedsięwzięcia grantowego: Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce i Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Hajnówce – jednostkach organizacyjnych Powiatu Hajnowskiego, z projektu PFRON „Dostępny samorząd – granty”, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020,

Opis i warunki udziału w postępowaniu w załączeniu:

Część I: Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 3 mobilnych pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem

  1. Obszar działania: zasięg działania pętli - co najmniej 1 metr od urządzenia
  2. Podstawowe zasilanie elektryczne: zewnętrzny zasilacz sieciowy 230-240V
  3. akumulator wewnętrzny litowo-polimerowy lub litowo - jonowy, który zapewni czas działania bez ładowania przynajmniej 7 godzin ciągłej pracy oraz sprzętem umożliwiającym naładowanie w czasie nie dłuższym niż 4 h.
  4. pełna mobilność z opcją przytwierdzenia w konkretne miejsce.
  5. Gwarancja 24 miesiące
  6. Pętla powinna posiadać:
    • wbudowany mikrofon
    • co najmniej 2 wejścia typu "Jack" (1x zewnętrzny mikrofon, 1x zewnętrzne źródło audio),
    • wyjście słuchawkowe
    • regulację tonów
    • regulację głośności
    • instrukcję obsługi w języku polskim
    • naklejki z oznaczeniem pętli indukcyjnej
    • wskaźniki LED:
  • wizualny (diodowy) wskaźnik poziomu baterii
  • wskaźnik LED Power On / Off,

Dostarczone pętle powinny spełniać normy CE, produkty powinny być zgodne z dyrektywą EN60118-4.

Część II: Zakup i dostawa elektrycznego krzesła ewakuacyjnego wraz z instruktażem obsługi

Zamówienie obejmuje:

  • zakup i dostawę 1 krzesła ewakuacyjnego elektrycznego do siedziby Zamawiającego
  • udzielenie instruktażu obsługi krzesła w miejscu wskazanym przez Zamawiającego

Opis przedmiotu zamówienia:

Przez krzesło ewakuacyjne rozumie się: sprzęt, który służy do transportu po schodach i korytarzami osób niezdolnych do samodzielnego poruszania się, w szczególności, gdy konieczne jest wyniesienie osoby z niepełnosprawnością/ze szczególnymi potrzebami podczas ewakuacji budynku. Krzesło ewakuacyjne, o które chodzi:

  • jest proste w obsłudze,
  • może być obsługiwane przez jedną osobę,
  • umożliwia ewakuację osoby po schodach w górę i w dół,
  • posiada maksymalny udźwig przynajmniej do 130 kg,
  • jest składane,
  • jest opatrzone znakiem CE,
  • posiada:
    • dedykowane krzesełko, na którym osoba niepełnosprawna ruchowo przy pomocy jednej osoby pokonuje schody.
    • podgłówek,
    • pasy z regulacją długości, mocujące osobę do krzesła,
    • funkcję blokady tylnych kół
    • uchwyty o regulowanej długości, umożliwiające przenoszenie osób ze szczególnymi potrzebami, z ograniczonymi funkcjami ruchu przez jedną osobę przy małym nakładzie siły,
    • wbudowany napęd,
    • wbudowaną baterię/ akumulator, ładowany z gniazdka elektrycznego,
    • możliwość korzystania z krzesła po wyjęciu/rozładowaniu baterii,
    • niepalny pokrowiec na krzesło ewakuacyjne,
    • instrukcję użytkowania krzesła ewakuacyjnego w języku polskim,
    • gwarancję na wszystkie elementy krzesła.

Krzesło powinno być dostarczone wraz z pokrowcem oraz fotoluminescencyjnym piktogramem służącym za oznaczenie ścienne wózka/krzesła ewakuacyjnego.

  1. Elementy dodatkowe, jak np. mocowania, części elektryczne itp. stanowią integralną część poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w rozumieniu niniejszego zamówienia, a ich koszt oraz koszt montażu należy wliczyć do ceny przedmiotu.
  2. Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia:
  • muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych,
  • muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, spełniać wszystkie wymagane parametry techniczne i użytkowe,
  • muszą być dopuszczone do obrotu handlowego na obszarze Polski zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi,
  • muszą posiadać deklarację zgodności CE/znak CE

2. Warunki zamówienia:

2.1.)Termin realizacji zamówienia 14 dni od dnia odpisania umowy

2.2) Okres gwarancji : dla dostaw w ramach Części I/ Części II: 24 miesiące

2.3) Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na:  

NABYWCA:  Powiat Hajnowski

ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

NIP: 6030017563

ODBIORCA  Starostwo Powiatowe w Hajnówce

Ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP: 5431825742

  1. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:

Kryterium/ waga: cena – 100%

  1. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:

Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 47 68 e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl

5.Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE w częściach

5.1.) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres redakcja@powiat.hajnowka.pl, w terminie  do dnia 09.12.2022 do godz. 10.00.

opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na ……………………………………………………..”

5.2.) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.

5.3.) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

5.4.) Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje      odrzucenie oferty.

6) Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :

6.1. Wypełniony „Formularz oferty”

6.2. Parafowany wzór umowy

7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni.

8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.

9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.

10) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

Sporz. Katarzyna Miszczuk

(podpis i pieczątka pracownika)

  Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

(podpis Starosty lub osoby upoważnionej)

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2022-12-01

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2022-12-06

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2022-12-01