Zamówienie Nr OA.272.16.2023 z dnia 2023-02-21 - Wykonanie dwóch filmów 5-8 minutowych (każdy) w polskim języku migowym, z lektorem i audiodeskrypcją, w tekście łatwym do czytania, prezentujących: katalog wniosków i sposób załatwienia spraw w Starostwie Powiatowym w Hajnówce (pierwszy film) i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie (drugi film).
Tytuł | Wykonanie dwóch filmów 5-8 minutowych (każdy) w polskim języku migowym, z lektorem i audiodeskrypcją, w tekście łatwym do czytania, prezentujących: katalog wniosków i sposób załatwienia spraw w Starostwie Powiatowym w Hajnówce (pierwszy film) i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie (drugi film). |
---|---|
Numer | OA.272.16.2023 |
Data wydania | 2023-02-21 |
Termin składania uwag do oferty | 2023-02-28 |
Dostępny samorząd - granty
__________________________________________________________________________
Znak: OA.272.16.2023
Hajnówka, 21 lutego 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dwóch filmów 5-8 minutowych (każdy) w polskim języku migowym, z lektorem i audiodeskrypcją, w tekście łatwym do czytania, prezentujących: katalog wniosków i sposób załatwienia spraw w Starostwie Powiatowym w Hajnówce (pierwszy film) i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie (drugi film).
Usługa realizowana w ramach przedsięwzięcia grantowego: Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce i Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Hajnówce – jednostkach organizacyjnych Powiatu Hajnowskiego, z projektu PFRON „Dostępny samorząd – granty”, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020,
II. Opis i warunki udziału w postępowaniu:
2.1. Opis Przedmiotu zamówienia:
1) Każdy film powinien zawierać:
- wstęp, tytuł wraz z logotypami, wskazującymi na finansowanie filmu ze środków UE oraz oznaczenie jednostki samorządu terytorialnego której, dotyczy film.
- treść wraz z nagraniami, napisami, lektorem i PJM
- napisy końcowe wraz z linkiem do strony internetowej jednostki samorządu terytorialnego oraz informacją w ramach jakiego projektu został przygotowany przedmiotowy film.
2) Informacje/grafiki niezbędne do umieszczenia na wstępie i zakończeniu filmu zostaną udostępnione przez Zamawiającego w ciągu 5. dni od dnia podpisania umowy.
3) Filmy winny zostać wykonane w standardzie odpowiadającym jakości rynkowej filmów reklamowych – jakość zapisu HD, w formacie MP4.
4) Filmy winny zostać dostarczone do Zamawiającego na nośniku zewnętrznym oraz umieszczone na dysku internetowym (chmurze) z dostępem dla Zamawiającego w terminie do 31 maja 2023 r.
5) Filmy zostaną przygotowane zgodnie z roboczymi wersjami scenariuszy przekazanymi Wykonawcy. Wykonawca na tej podstawie zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu ostatecznej wersji scenariusza – która będzie podlegała zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Terminy udostępnienia reguluje umowa, stanowiąca załącznik nr 3.
6) Zamawiający dołącza do zapytania przykładowy scenariusz – załącznik nr 5, wskazujący na konwencję, w jakiej ma być utrzymana realizacja obu produkcji.
7) Filmy mogą zawierać nagrania pracowników Urzędu i/lub przedstawicieli organów władzy wykonawczej. W przypadku wystąpienia nagrań, o których mowa w zdaniu pierwszym – Wykonawca odpowiada za pozyskanie zgód na przetwarzanie/wykorzystanie wizerunku, w tym zapewnienie zgodności wykonywanej usługi z przepisami dot. przetwarzania danych osobowych.
8) Filmy powinny uwzględniać głównie autorskie zdjęcia/nagrania wykonane przez Wykonawcę na miejscu tj. pod adresem/adresami, gdzie mieszczą się wskazane przez Zamawiającego jednostki samorządu terytorialnego lub nagrania/zdjęcia, którymi dysponuje Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich do ujęć wykorzystanych w filmach.
9) Filmy powinny zostać zrealizowane z napisami, podkładem głosowym i tłumaczem PJM. Wykonawca na przygotowanie dwóch filmów powinien zaplanować przynajmniej 2 dni zdjęciowe w miejscu siedziby Zamawiającego.
2.2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie precyzuje warunku w niniejszym zakresie.
2) Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 4 filmy:
- minimum 3 filmy z tłumaczem PJM o długości minimum 3 minuty każdy
oraz
- realizację minimum 1 filmu dla jednostki organizacyjnej państwowej lub samorządowej o długości przynajmniej 5 minut.
Wykaz usług potwierdzający doświadczenie Wykonawcy stanowi załącznik nr 2.
3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Należy wykazać dysponowanie: przynajmniej jedną osobą posiadającą certyfikat T2 tłumacza PJM lub Certyfikat Tłumacza Polskiego Języka Migowego wydawany przez Polski Związek Głuchych, należy potwierdzić spełnienie tego warunku składając oświadczenie w treści formularza ofertowego (załącznik nr 1).
4) Wykonawca nie posiada powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym.
W postępowaniu nie mogą brać udziału oferenci, którzy są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja warunku: oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedstawionym przez Zamawiającego (załącznik nr 4).
III. Warunki zamówienia:
1) Termin realizacji zamówienia: 31 maja 2023 r. tj. data przekazania Zamawiającemu gotowych dwóch filmów.
2) Zrealizowanie usługi zostanie potwierdzone protokołem odbioru zamówienia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w którym potwierdzi on zgodność wykonanych prac z zamówieniem przedmiotu umowy.
3) Warunki płatności :
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na:
NABYWCA: Powiat Hajnowski
ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
NIP: 6030017563
ODBIORCA Starostwo Powiatowe w Hajnówce
ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP: 5431825742
IV. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
Kryterium/ waga: cena – 100%
V. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 47 68 e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl
VI. Tryb postępowania : ZAPYTANIE OFERTOWE
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@powiat.hajnowka.pl, w terminie do dnia 28 lutego 2023 r. do godz. 12.00, opatrzone napisem: Zapytanie ofertowe na „Wykonanie dwóch filmów 5-8 minutowych (każdy) w polskim języku migowym, z lektorem i audiodeskrypcją, w tekście łatwym do czytania, prezentujących: katalog wniosków i sposób załatwienia spraw w Starostwie Powiatowym w Hajnówce (pierwszy film) i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie (drugi film).”
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Niespełnienie warunków postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
VII. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :
- Wypełniony „Formularz oferty”
- Wykaz usług potwierdzający doświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 2
- Parafowany wzór umowy – załącznik nr 3
- Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4
VIII. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni.
IX. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
X. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
XI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Sporz. Katarzyna Miszczuk
(podpis i pieczątka pracownika)
Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko
(podpis Starosty lub osoby upoważnionej)
Metryka strony