Zamówienie Nr OA.272.24.2023 z dnia 2023-03-08 - Wykonanie 3 miejsc parkingowych przed siedzibą Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce
Tytuł | Wykonanie 3 miejsc parkingowych przed siedzibą Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce |
---|---|
Numer | OA.272.24.2023 |
Data wydania | 2023-03-08 |
Termin składania uwag do oferty | 2023-03-22 |
Dostępny samorząd - granty
OA.272.24.2023
Hajnówka, 08 marca 2023
Zamawiający: Powiat Hajnowski
Z siedzibą przy ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie 3 miejsc parkingowych przed siedzibą Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce, ul. Piłsudskiego 10 A, 17-200 Hajnówka.
Zamówienie jest realizowane w ramach przedsięwzięcia grantowego: Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce i Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Hajnówce – jednostkach organizacyjnych Powiatu Hajnowskiego, z projektu PFRON „Dostępny samorząd – granty”, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020
Opis przedmiotu:
- Usytuowanie miejsc parkingowych – prostopadle do drogi przejazdu.
- Wykonane oznakowanie drogowe pionowe i drogowe poziome musi spełniać wymagania określone w załącznikach do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019, poz. 2311 ze zm.).
- zakres usługi:
- prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót,
- przygotowanie i dostarczenie materiałów,
- oczyszczenie podłoża,
- naniesienie powłoki znaków poziomych na nawierzchni parkingu (nawierzchnia – kostka brukowa),
- ochrona świeżo malowanych znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót,
- wykonanie oznakowania pionowego: znak informacyjny pionowy D-18a – 1 szt., umieszczony na bezpiecznej konstrukcji wsporczej, zgodnej z Polską Normą dotyczącą bezpieczeństwa konstrukcji wsporczych.
- Pod znakiem D-18a należy umieścić tabliczkę T-29 (napis na tabliczce: 3x piktogram wózka inwalidzkiego),
- W przypadku przeznaczenia stanowisk postojowych dla osób z niepełnosprawnością, na nawierzchni wewnątrz koperty należy umieścić symbol osoby niepełnosprawnej, zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019, poz. 2311 z zm.). Symbol, o którym mowa należy umieścić w tej części koperty o nawierzchni barwy niebieskiej.
4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz wiedzą techniczną.
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia wyłącznie przy wykorzystaniu materiałów o najwyższej jakości, potwierdzonej: certyfikatem, lub atestem, lub znakiem CE, lub odpowiednią normą PN-EN lub inną, jeśli zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem są one wymagane.
6. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu umowy i uczestniczyć w odbiorze.
7. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia rozumie się datę podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w którym potwierdzi on zgodność wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
II. Warunki zamówienia:
- Termin realizacji zamówienia : do 31 maja 2023 r.
- Okres gwarancji : 12 miesięcy
- Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na:
NABYWCA: Powiat Hajnowski
ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
NIP: 6030017563
ODBIORCA Starostwo Powiatowe w Hajnówce
Ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP: 5431825742,
po uprzednio podpisanym protokole zdawczo-odbiorczym, potwierdzającym zgodność wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia.
III. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
Kryterium/ waga: cena – 100%
IV. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 47 68 e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl
V. Tryb postępowania : ZAPYTANIE OFERTOWE
5.1.) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres starostwo@powiat.hajnowka.pl, w terminie do dnia 22 marca 2023 do godziny 12.00.
opatrzone napisem : „Zapytanie ofertowe na Wykonanie 3 miejsc parkingowych przed siedzibą Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce”
5.2.) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
5.3.) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania zgodnie z §6, ust. 1 pkt 3, lit. c „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130000 zł netto”,
5.4.) Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
VI. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :
6.1. Wypełniony „Formularz oferty”
6.2. Parafowany wzór umowy
VII. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni.
VIII. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
IX. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
Sporz. Katarzyna Miszczuk
Wicestarosta Joanna Kojło
Metryka strony