Zamówienie Nr OA.272.44.2023 z dnia 2023-05-22 - Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 2 mobilnych (przenośnych) pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem

Tytuł Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 2 mobilnych (przenośnych) pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem
Numer OA.272.44.2023
Data wydania 2023-05-22
Termin składania uwag do oferty 2023-05-30

Dostępny samorząd - granty. Logotypy

Dostępny samorząd - granty

________________________________________________

Znak: OA.272.44.2023

Hajnówka, 22 maja 2023 r.            

Zapytanie ofertowe

Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:

I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 2 mobilnych (przenośnych) pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem.

Zakup realizowany w ramach przedsięwzięcia grantowego: Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Hajnówce oraz Domu Pomocy Społecznej Rokitnik w Białowieży – jednostkach organizacyjnych Powiatu Hajnowskiego, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020, z projektu PFRON „Dostępny samorząd – granty”, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020,

Opis i warunki udziału w postępowaniu w załączeniu:

Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 2 mobilnych pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem

  1. Obszar działania: zasięg działania pętli - co najmniej 2 metry od urządzenia
  2. Podstawowe zasilanie elektryczne: zewnętrzny zasilacz sieciowy 230-240V
  3. akumulator wewnętrzny litowo-polimerowy lub litowo - jonowy, który zapewni czas działania bez ładowania przynajmniej 7 godzin ciągłej pracy oraz sprzęt umożliwiający naładowanie w czasie nie dłuższym niż 4 h.
  4. pełna mobilność z opcją przytwierdzenia w konkretne miejsce.
  5. Gwarancja 24 miesiące
  6. Pętla powinna posiadać:
    • wbudowany mikrofon
    • co najmniej 1 wejście typu "Jack"
    • wyjście słuchawkowe
    • regulację tonów
    • regulację wzmocnienia
    • instrukcję obsługi w języku polskim
    • naklejki z oznaczeniem pętli indukcyjnej
    • ładowarkę/zasilacz sieciowy
    • wskaźniki LED:
  • wizualny (diodowy) wskaźnik poziomu baterii
  • wskaźnik LED Power On / Off,

Dostarczone pętle powinny spełniać normy CE, produkty powinny być zgodne z dyrektywą EN60118-4.

II. Warunki zamówienia:

2.1.)Termin realizacji zamówienia: do 16 czerwca 2023 r.

2.2) Okres gwarancji : 24 miesiące

2.3) Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na:  

NABYWCA:  Powiat Hajnowski

ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

NIP: 6030017563

ODBIORCA  Starostwo Powiatowe w Hajnówce

Ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP: 5431825742

III. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:

Kryterium/ waga: cena – 100%

IV. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:

Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 47 68 e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl

V.Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE

5.1.) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres starostwo@powiat.hajnowka.pl, w terminie do dnia 30 maja 2023 r. do godziny 12.00

opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na ……………………………………………………..”

5.2.) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.

5.3.) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

5.4.) Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

VI. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty:

6.1. Wypełniony „Formularz oferty”

6.2. Parafowany wzór umowy

7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni.

8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.

9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.

10) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

11) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Sporz. Katarzyna Miszczuk

(podpis i pieczątka pracownika)

Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2023-05-22

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2023-05-26

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2023-05-22