Zamówienie Nr OA.272.44.2023 z dnia 2023-05-22 - Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 2 mobilnych (przenośnych) pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem
Tytuł | Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 2 mobilnych (przenośnych) pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem |
---|---|
Numer | OA.272.44.2023 |
Data wydania | 2023-05-22 |
Termin składania uwag do oferty | 2023-05-30 |
Dostępny samorząd - granty
________________________________________________
Znak: OA.272.44.2023
Hajnówka, 22 maja 2023 r.
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 2 mobilnych (przenośnych) pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem.
Zakup realizowany w ramach przedsięwzięcia grantowego: Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Hajnówce oraz Domu Pomocy Społecznej Rokitnik w Białowieży – jednostkach organizacyjnych Powiatu Hajnowskiego, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020, z projektu PFRON „Dostępny samorząd – granty”, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020,
Opis i warunki udziału w postępowaniu w załączeniu:
Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 2 mobilnych pętli indukcyjnych wraz z wbudowanym mikrofonem
- Obszar działania: zasięg działania pętli - co najmniej 2 metry od urządzenia
- Podstawowe zasilanie elektryczne: zewnętrzny zasilacz sieciowy 230-240V
- akumulator wewnętrzny litowo-polimerowy lub litowo - jonowy, który zapewni czas działania bez ładowania przynajmniej 7 godzin ciągłej pracy oraz sprzęt umożliwiający naładowanie w czasie nie dłuższym niż 4 h.
- pełna mobilność z opcją przytwierdzenia w konkretne miejsce.
- Gwarancja 24 miesiące
- Pętla powinna posiadać:
- wbudowany mikrofon
- co najmniej 1 wejście typu "Jack"
- wyjście słuchawkowe
- regulację tonów
- regulację wzmocnienia
- instrukcję obsługi w języku polskim
- naklejki z oznaczeniem pętli indukcyjnej
- ładowarkę/zasilacz sieciowy
- wskaźniki LED:
- wizualny (diodowy) wskaźnik poziomu baterii
- wskaźnik LED Power On / Off,
Dostarczone pętle powinny spełniać normy CE, produkty powinny być zgodne z dyrektywą EN60118-4.
II. Warunki zamówienia:
2.1.)Termin realizacji zamówienia: do 16 czerwca 2023 r.
2.2) Okres gwarancji : 24 miesiące
2.3) Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na:
NABYWCA: Powiat Hajnowski
ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
NIP: 6030017563
ODBIORCA Starostwo Powiatowe w Hajnówce
Ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP: 5431825742
III. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
Kryterium/ waga: cena – 100%
IV. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 47 68 e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl
V.Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE
5.1.) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres starostwo@powiat.hajnowka.pl, w terminie do dnia 30 maja 2023 r. do godziny 12.00
opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na ……………………………………………………..”
5.2.) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
5.3.) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5.4.) Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
VI. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty:
6.1. Wypełniony „Formularz oferty”
6.2. Parafowany wzór umowy
7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni.
8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
10) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
11) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Sporz. Katarzyna Miszczuk
(podpis i pieczątka pracownika)
Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko
Metryka strony