Zamówienie Nr OA.272.49.2023 z dnia 2023-06-01 - Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 31 tabliczek informacyjnych do umieszczenia na drzwiach, z informacjami opisanymi powiększoną czcionką i w alfabecie Braille'a
Tytuł | Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 31 tabliczek informacyjnych do umieszczenia na drzwiach, z informacjami opisanymi powiększoną czcionką i w alfabecie Braille'a |
---|---|
Numer | OA.272.49.2023 |
Data wydania | 2023-06-01 |
Termin składania uwag do oferty | 2023-06-12 |
Dostępny samorząd - granty
Znak: OA.272.49.2023
Hajnówka, 01 czerwca 2023 r.
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
- Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 31 tabliczek informacyjnych do umieszczenia na drzwiach, z informacjami opisanymi powiększoną czcionką i w alfabecie Braille'a
Zakup realizowany w ramach przedsięwzięcia grantowego: Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Hajnówce oraz Domu Pomocy Społecznej Rokitnik w Białowieży – jednostkach organizacyjnych Powiatu Hajnowskiego, z projektu PFRON „Dostępny samorząd – granty”, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020,
Opis i warunki udziału w postępowaniu w załączeniu:
Zakup przeznaczony do jednostek Powiatu Hajnowskiego (28 szt. na potrzeby Starostwa Powiatowym w Hajnówce, 3 szt. na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce)
- Wymiary każdej z 31 tabliczek: 13x19 cm, materiał PCV lub PMMA, z możliwością przylepienia na drzwiach nad klamką (tabliczki powinny być samoprzylepne celem ich przyklejenia do drzwi)
- grubość tabliczki - min. 1,2 mm
- Każda tabliczka będzie zawierać następujące informacje:
- Z prawej strony tabliczki, u góry Herb Powiatu Hajnowskiego (druk w kolorze):
- Napisy informacyjne – czarnodrukowane, czcionką bezszeryfową, co najmniej 18 pkt
- Pod napisami – napisy informacyjne także w alfabecie braille'a
- Napisy informacyjne w alfabecie braille'a w standardzie Marburg Medium z kolorowych lub transparentnych kulek, wpuszczanych w powierzchnię tabliczki.
- U dołu logotypy projektu (druk w kolorze):
Dostępny samorząd - granty
- Na każdej z tabliczek powinien się znaleźć znacznik NFC.
- Zamawiający dostarczy Wykonawcy znaki graficzne (herb i logotypy) do druku
- Napisy informacyjne do umieszczenia na tabliczkach stanowią załącznik nr 3
- Wykonawca przed drukiem a następnie dostawą zamówienia, jest zobowiązany przesłać Zamawiającemu drogą elektroniczną, wizualny podgląd tabliczek informacyjnych celem akceptacji układu tekstowo – graficznego.
- W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą znającą alfabet Braille’a (należy potwierdzić spełnienie tego warunku składając oświadczenie w treści formularza ofertowego (załącznik nr 1).
2. Warunki zamówienia:
2.1.)Termin realizacji zamówienia: 10 lipca 2023 r.
2.2) Okres gwarancji: 24 miesiące
2.3) Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na:
NABYWCA: Powiat Hajnowski
ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
NIP: 6030017563
ODBIORCA Starostwo Powiatowe w Hajnówce
Ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP: 5431825742
- Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
Kryterium/ waga: cena – 100%
- W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 47 68, e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl
5.Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE w częściach
5.1.) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres starostwo@powiat.hajnowka.pl, w terminie do dnia 12 czerwca 2023 r. do godziny 10.00.
opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na ……………………………………………………..”
5.2.) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
5.3.) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5.4.) Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
6) Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :
6.1. Wypełniony „Formularz oferty”
6.2. Parafowany wzór umowy
7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni.
8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
10) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Sporz. Katarzyna Miszczuk
(podpis i pieczątka pracownika)
Wicestarosta Joanna Kojło
(podpis Starosty lub osoby upoważnionej)
Metryka strony