Zamówienie Nr OA.272.49.2023 z dnia 2023-06-01 - Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 31 tabliczek informacyjnych do umieszczenia na drzwiach, z informacjami opisanymi powiększoną czcionką i w alfabecie Braille'a

Tytuł Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 31 tabliczek informacyjnych do umieszczenia na drzwiach, z informacjami opisanymi powiększoną czcionką i w alfabecie Braille'a
Numer OA.272.49.2023
Data wydania 2023-06-01
Termin składania uwag do oferty 2023-06-12

Dostępny samorząd - granty. Logotypy

Dostępny samorząd - granty

Znak: OA.272.49.2023

Hajnówka, 01 czerwca 2023 r.

Zapytanie ofertowe

                  Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:

  1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego 31 tabliczek informacyjnych do umieszczenia na drzwiach, z informacjami opisanymi powiększoną czcionką i w alfabecie Braille'a

Zakup realizowany w ramach przedsięwzięcia grantowego: Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Hajnówce oraz Domu Pomocy Społecznej Rokitnik w Białowieży – jednostkach organizacyjnych Powiatu Hajnowskiego, z projektu PFRON „Dostępny samorząd – granty”, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020,

Opis i warunki udziału w postępowaniu w załączeniu:

Zakup przeznaczony do jednostek Powiatu Hajnowskiego (28 szt. na potrzeby Starostwa Powiatowym w Hajnówce, 3 szt. na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce)

  1. Wymiary każdej z 31 tabliczek: 13x19 cm, materiał PCV lub PMMA, z możliwością przylepienia na drzwiach nad klamką (tabliczki powinny być samoprzylepne celem ich przyklejenia do drzwi)
  2. grubość tabliczki - min. 1,2 mm
  3. Każda tabliczka będzie zawierać następujące informacje:
  • Z prawej strony tabliczki, u góry Herb Powiatu Hajnowskiego (druk w kolorze):

  • Napisy informacyjne – czarnodrukowane, czcionką bezszeryfową, co najmniej 18 pkt
  • Pod napisami – napisy informacyjne także w alfabecie braille'a
  • Napisy informacyjne w alfabecie braille'a w standardzie Marburg Medium z kolorowych lub transparentnych kulek, wpuszczanych w powierzchnię tabliczki.
  • U dołu logotypy projektu (druk w kolorze):

Dostępny samorząd - granty. Logotypy

Dostępny samorząd - granty

  1. Na każdej z tabliczek powinien się znaleźć znacznik NFC.
  2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy znaki graficzne (herb i logotypy) do druku
  3. Napisy informacyjne do umieszczenia na tabliczkach stanowią załącznik nr 3
  4. Wykonawca przed drukiem a następnie dostawą zamówienia, jest zobowiązany przesłać Zamawiającemu drogą elektroniczną, wizualny podgląd tabliczek informacyjnych celem akceptacji układu tekstowo – graficznego.
  5. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że dysponuje  przynajmniej jedną osobą znającą alfabet Braille’a (należy potwierdzić spełnienie tego warunku składając oświadczenie w treści formularza ofertowego (załącznik nr 1).

2. Warunki zamówienia:

2.1.)Termin realizacji zamówienia: 10 lipca 2023 r.

2.2) Okres gwarancji: 24 miesiące

2.3) Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na:  

NABYWCA:  Powiat Hajnowski

ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

NIP: 6030017563

ODBIORCA  Starostwo Powiatowe w Hajnówce

Ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP: 5431825742

  1. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:

Kryterium/ waga: cena – 100%

  1. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:

Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 47 68, e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl

5.Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE w częściach

5.1.) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres starostwo@powiat.hajnowka.pl, w terminie  do dnia 12 czerwca 2023 r. do godziny 10.00.

opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na ……………………………………………………..”

5.2.) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.

5.3.) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

5.4.) Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje      odrzucenie oferty.

6) Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :

6.1. Wypełniony „Formularz oferty”

6.2. Parafowany wzór umowy

7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni.

8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.

9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.

10) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

11) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Sporz. Katarzyna Miszczuk

(podpis i pieczątka pracownika)

                                                                                               Wicestarosta Joanna Kojło

                                                                                   (podpis Starosty lub osoby upoważnionej)

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Wicestarosta Joanna Kojło

Data wytworzenia: 2023-06-01

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2023-06-01

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2023-06-01