Zamówienie Nr OA.272.80.2022 z dnia 2022-10-05 - Zakup i dostawa niszczarki do Wydzialu OA
Tytuł | Zakup i dostawa niszczarki do Wydzialu OA |
---|---|
Numer | OA.272.80.2022 |
Data wydania | 2022-10-05 |
Termin składania uwag do oferty | 2022-10-12 |
Hajnówka 5.10.2022r.
OA. 272.80.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa niszczarki do Wydzialu OA
Opis i warunki udziału w postępowaniu.
I ZAKUP I DOSTAWA NISZCZARKI DO Wydziału OA
- wielkość ścinka: 4 x 20 mm
- ilość niszczonych kartek (A4/ 80 g): 14
- poziom bezpieczeństwa DIN 32757: 3
- poziom bezpieczeństwa DIN 66399: P-4/ O-1/ T-4/ E-3/ F-1
- niszczy: karty plastikowe, płyty CD, zszywki, spinacze
- wymiary: 600 x 322 x 372 mm
- automatyczny start/stop z autoreversem
- osobna szczelina do niszczenia płyt CD i kart plastikowych
- dioda LED informująca o otwartych drzwiczkach lub przepełnieniu kosza
- zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem
- cichy silnik przystosowany do pracy ciągłej do 12 minut
- optyczny wskaźnik napełnienia kosza
- obudowa na kółkach
- pojemność kosza 30 l
- gwarancja – 12 miesięcy
W załączeniu do oferty proszę o przedstawienie specyfikacji oferowanej niszczarki(model i typ).
II. Warunki zamówienia:
1)Termin realizacji zamówienia : 20 dni od daty podpisania umowy
2) Okres gwarancji : niszczarki - 12 miesięcy
3) Warunki płatności : 14 dni po wystawieniu faktury
4) Inne wymagania : (określić jakie)……………………………………...………………………….
III. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
100 % cena
IV. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Włodzimierz Pietruczuk tel. 856823047, 606762902 , e-mail:wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
V.Tryb postępowania : ZAPYTANIE OFERTOWE
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. A.Zina 1, 17-200 Hajnówka lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl w terminie do dnia 12 października 2022r. do godz. 10.00
opatrzone napisem: „ Zapytanie ofertowe na „Zakup i dostawa niszczarki do Wydziału OA.”
2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
3) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4)Nie spełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
5) Sposób porozumienia się z Wykonawcami telefonicznie – 856823047; 606762902 bądź elektronicznie e-mail: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
6) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 5 dni od otwarcia ofert.
7) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni dnia od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
8) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
Wicestarosta Joanna Kojło
Metryka strony