Zamówienie Nr OA.272. 102.2024 z dnia 2024-12-02 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce oraz odbiór i zniszczenie na własny koszt Firmy, wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych z siedziby Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2025 roku

Tytuł Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce oraz odbiór i zniszczenie na własny koszt Firmy, wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych z siedziby Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2025 roku
Numer OA.272. 102.2024
Data wydania 2024-12-02
Termin składania uwag do oferty 2024-12-11

Hajnówka, dnia 02.12.2024 r.

Numer sprawy: OA.272. 102.2024

Firmy

produkujące tablice  rejestracyjne

(dalej zwane: Firmy)

ZAPYTANIE   OFERTOWE

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia  na usługę:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce oraz odbiór i zniszczenie na własny koszt Firmy, wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych z siedziby Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2025 roku”.

            Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) na podstawie Zarządzenia Starosty Hajnowskiego Nr 37/2022 z dnia 7 grudnia 2022 r. w sprawie regulaminu udzielenia zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce.

 

            W załączeniu warunki zamówienia

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Skiepko- Starosta Hajnowski

Data wytworzenia: 2024-12-02

Wprowadzający: * informatyk

Data modyfikacji: 2024-12-02

Opublikował: * informatyk

Data publikacji: 2024-12-02