Zamówienie Nr OA.272.30.2021 z dnia 2021-07-01 - "Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji oraz wykonanie testów podatności systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej w Starostwie Powiatowym w Hajnówce”
Tytuł | "Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji oraz wykonanie testów podatności systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej w Starostwie Powiatowym w Hajnówce” |
---|---|
Numer | OA.272.30.2021 |
Data wydania | 2021-07-01 |
Termin składania uwag do oferty | 2021-07-09 |
Hajnówka 1.07.2021r.
Znak : OA.272.30.2021
Zamawiający :
Powiat Hajnowski
ul. A.Zina 1
17-200 Hajnowka
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
- Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Tytuł zamówienia "Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji oraz wykonanie testów podatności systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej w Starostwie Powiatowym w Hajnówce”
- Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Starostwie Powiatowym w Hajnówce, audytu według wymogów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych
i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017r., poz. 2247) w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz wykonania testów podatności systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej na opublikowane zagrożenia. - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych dla wszystkich pracowników Urzędu Starostwa Powiatowego w Hajnówce.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik do zapytania ofertowego.
- Warunki zamówienia:
1)Termin realizacji zamówienia : 15.12.2021r.
2) Okres gwarancji : ………………..………………………………………………………………..
3) Warunki płatności : zapłata za wykonanie usługi po zakończeniu audytu i przedstawieniu sprawozdania.
4) Inne wymagania : (określić jakie)……………………………………...………………………….
- Audyt powinien zostać przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017r., poz. 2247)
- W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie w realizacji audytów oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
1) Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzech audytów potwierdzonych referencjami dotyczących wykonania audytów na zgodność z Rozporządzeniem o Krajowych Ramach Interoperacyjności,
2) Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej 2 audytorów, uprawnionych do wykonania wyżej wymienionego audytu, uprawnienia powinny być potwierdzone odpowiednimi certyfikatami.
- Audytorzy Wykonawcy muszą udokumentować łącznie stosownymi certyfikatami posiadanie wiedzy z zakresu:
- ochrony danych osobowych
- analizy ryzyka
- analizy bezpieczeństwa w kontekście rozporządzenia KRI
- W celu potwierdzenia spełniania powyższych wymagań Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą certyfikatów oraz wykazu zrealizowanych audytów bezpieczeństwa w urzędach administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego.
- Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien być podmiotem niezależnym od audytowanych jednostek,
- Przy wyborze oferty do realizacji zamówienia zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa cena -100%,
- Powyższe zapytanie oraz przesłane oferty cenowe nie zobowiązują Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą
3. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
- Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT).
- Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.
- Kryteria oceny ofert:
- Przy wyborze oferty do realizacji zamówienia zamawiający będzie się kierował kryterium:
Najniższa cena – 100%
- Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną zaoferowaną przez Wykonawcę i odpowiadająca warunkom zamówienia.
- Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianie.
- Wybór oferty nastąpi w terminie 10 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Powyższe zapytanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy uczestniczyli w postępowaniu.
- W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Włodzimierz Pietruczuk tel. 856823047 e-mail:wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
(imię i nazwisko pracownika)
5.Tryb postępowania : ZAPYTANIE OFERTOWE
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Hajnówce, przesłać pocztą lub złożyć za pomocą poczty elektronicznej na adres wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
w terminie do dnia 9 lipca 2021r. do godz. 10:00
opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na "Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji oraz wykonanie testów podatności systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej w Starostwie Powiatowym w Hajnówce”
2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
3) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4)Nie spełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
5) Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :
1.Wypełniony „Formularz oferty”
- Parafowany wzór umowy
- Wykaz wykonanych usług
- Wykaz osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia
6) Sposób porozumienia się z Wykonawcami :za pomoca poczty elektronicznej : wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 5 dni od dnia ogłoszenia wyboru najkorzystniejszej oferty.
8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od dnia otrzymania Informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
Metryka strony