Zamówienie Nr OA.272.9.2024 z dnia 2024-01-18 - Zakup i dostarczenie 3 komputerów do Wydziału Architektury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Tytuł | Zakup i dostarczenie 3 komputerów do Wydziału Architektury Budownictwa i Ochrony Środowiska |
---|---|
Numer | OA.272.9.2024 |
Data wydania | 2024-01-18 |
Termin składania uwag do oferty | 2024-01-26 |
Znak OA.272.9.2024
Hajnówka 18.01.2024r.
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
- Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostarczenie 3 komputerów do Wydziału Architektury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Opis przedmiotu zamówienia
SPECYFIKACJA :
Procesor AMD Ryzen™ 7 7730U
Pamięć RAM 16 GB (SO-DIMM DDR4, 3200 MHz)
Maksymalna ilość pamięci RAM 32 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/0
Typ ekranu Matowy, LED, WVA
Przekątna ekranu: 23,8"
Rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080 (FullHD)
Karta graficzna: AMD Radeon™ Graphics
Wielkość pamięci karty graficznej: Pamięć współdzielona
Dysk SSD PCIe: 1000 GB
Wbudowane napędy optyczne: Brak
Dźwięk: Wbudowane dwa mikrofony
Zintegrowana karta dźwiękowa: Wbudowane głośniki stereo
Kamera internetowa: Full HD
Łączność: Wi-Fi 6, LAN 10/100/1000 Mbps, Bluetooth
Złącza - panel tylny USB 3.2 Gen. 1 - 2 szt., USB 3.2 Gen. 2 - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt. RJ-45 (LAN) - 1 szt.
HDMI in - 1 szt.
HDMI out - 1 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Złącza - panel boczny USB Type-C - 1 szt.
Zasilacz 90 W
Wbudowany moduł TPM
Mysz i klawiatura w zestawie: Klawiatura bezprzewodowa i mysz bezprzewodowa
System operacyjny: Microsoft Windows 11 Pro
Gwarancja: 24 miesięcy
- Warunki zamówienia:
1)Termin realizacji zamówienia : 20 dni od daty podpisania umowy na realizację zadania
2) Okres gwarancji : 24 miesiące
3) Warunki płatności : 14 dni po przedstawieniu faktury przez Wykonawcę
4) Inne wymagania : (określić jakie)……………………………………...………………………….
- Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
100% cena
- W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Aleksander Oleszow tel. 600294527 e-mail: aoleszow@powiat.hajnowka.pl
5.Tryb postępowania : ZAPYTANIE OFERTOWE
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Hajnówce , ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnowka lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.hajnowka.pl w terminie do dnia 26 stycznia 2024r. do godz. 10:00 opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na „Zakup i dostarczenie 3 komputerów do Wydziału Architektury Budownictwa i Ochrony Środowiska
2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
3) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4)Nie spełnienie wymagań postępowania spowoduje odrzucenie oferty.
5) Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :
- Formularz ofertowy
- Parafowany wzór umowy
6) Sposób porozumienia się z Wykonawcami drogą elektroniczną: aoleszow@powiat.hajnowka.pl
7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty.
8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
Metryka strony